Thursday, December 11, 2014

fine ting med livet #13





1. Julemusikk. Julepynt. Juletre. Julemat. Jul. Det er så fint at det er juletid nå.

2. Norge. Det er så fint å tenke på at på fredag reiser jeg hjem til Norge igjen, jeg gleder meg så inderlig mye.

3. Julebord/julefest/julemiddag med gode venner. Forrige uke inviterte vi noen få venner til julemiddag og alkohol hos oss. Vi ble litt for fulle og kjempe mette og det var flott.

4. One Tree Hill. Innimellom lesing og oppgave-skriving har jeg tatt meg tid til å se One Tree Hill om igjen. Det fikk meg til å huske hvorfor jeg elsker den serien så mye. Det er bare en fin tv-serie.

5. City and Colour. Fin fin musikk. 

6. Podcasts. Jeg har begynt å høre på diverse podcaster, det er utrolig gøy.

7. Comics/graphic novels. Jeg har begynt å lese comics. Favorittene for øyeblikket er: Saga, The Wicked + The Devine, Ms. Marvel, Oddly Normal, Spider-Woman og Superior Iron Man.

8. Å ha Julie på besøk. For litt siden var Julie her på besøk, det var utrolig kos å ha henne her igjen.

9. En dag i Central London med Malin og Julie. Mens Julie var på besøk, kom Malin opp til oss en dag og vi var rundt om i London sammen, det var utrolig kos. 

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring ♥