Monday, October 27, 2014

øyeblikk.


Søndag: Jeg hører på The Maccabees, leser fine ord og sola skinner, og alt er bra. Det er dette livet var ment å være, fint, vakkert, fantastisk, vidunderlig, perfekt, fredfullt.

Mandag: Jeg leser poesi, skriver dikt, hører på Oasis og drikker sjokolademelk. Det gjør dagen bedre.

Tirsdag: Jeg sitter i timen og diskuterer bra litteratur. Så drikker jeg kaffe og ser Gilmore Girls for første gang på lenge.

Onsdag: Meg, Ingrid og Ingrid drar til Wandsworth. Vi ender opp på kafe og jeg ser mer Gilmore Girls og leser en fin bok.

Torsdag: Jeg drikker kaffe med Kristhine og snakker om hverdagen og livet og bekymringer. Jeg blir flau i timen fordi jeg blir pekt ut og har ikke noe å si.

Fredag: Jeg sitter på flyet til Bergen, leser fine dikt av Lang Leav, skriver flash fiction i den nye notatboken min og hører på "America" av Imagine Dragons (den sangen er såå fin).

Lørdag: Jeg møter Martine i Bergen, vi går på kafe og koser oss. Det er så fint å møte venner du ikke har sett på lenge. 

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring ♥