Monday, November 3, 2014

fine ting med livet #11




1. Novelle samlingen My True Love Gave To Me av div. forfattere. Utrolig søt novellesamling om vinter, jul og kjærlighet.

2. Å lese fantasy igjen: jeg leser for øyeblikket The Iron Trials av Cassandra Clare og Holly Black. Den er gøy, handler om magi og minner litt om Harry Potter.

3. The Opposite of Loneliness: Essays and Stories av Marina Keegan. Vakker, fantastisk, skjønn, tankevekkende og fin. Les den. Nå.

4. Å gå tur i Richmond Park mot kvelden. Det er så fint der, spesielt når det begynner å bli mørkt og rådyrene kommer frem når folk drar hjemover.

5. Å ta bilder av livet. Jeg har med med kameraet over alt i det siste og liker å ta bilder når jeg ser noe fint.

6. Te. Jeg er helt hekta på te i det siste, kan drikke kopp etter komm uten å bli lei. Te er som en varm klem innenfra.

7. Å se fineste Kristina igjen og feire bursdagen hennes. Det er noe fantastisk i det å være rundt mennesker som kjenner deg så godt og har kjent deg så lenge. Jeg er utrolig heldig.

8. Å se Harry Potter film sammen med gode venner. Jeg har sett tre av åtte filmer den siste uken og det har vært kjempe kos.

9. Å møte Maren for å ha study-date på Starbucks. Det utrolig fint å kunne være med noen når man leser på skolearbeid, det er fint å kunne ta en kopp kaffe og en prat som avbrekk mellom oppgave-skriving og lesing.

10. Å ha besøk av Malin. Det er såå gøy å ha besøk av skjønne Malin, hun er verdens beste.

11. Kino-kos med Embla og Sandra. Vi var på kino å så The Maze Runner, and it was amaziiiing!

12. Jeg sitter på kafe, drikker kaffe, skriver korte noveller og tenker på alt og ingenting. Noen ganger trenger jeg dager som denne hvor jeg slapper av og forblir inni mitt eget hodet en stund.

13. London Book Lover Meet-up. Møtte masse nye, hyggelige mennesker, det var utrolig fint.


No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring ♥