Tuesday, October 21, 2014

fine ting med livet #10

(Dette innlegget er skrevet over en lang periode, så ikke alt som er nevnt har nettopp skjedd - som det faktum at jeg ikke er i Norge lenger)




1. Filmen "Stuck in Love". Den er utrolig fin syntes jeg.

2. Å lese en av mine favorittbøker om igjen, The Fault in Our Stars av John Green. Det er en helt utrolig vakker historie og forfatteren skriver så fint.

3. Fant ut hva jeg skal skrive bachlor oppgave om! Det er sååå deilig å ikke måtte bekymre seg om det lenger.

4. Å kunne gå med behagelige varme klær. Det er så deilig når høsten setter inn for fullt. 

5. Hang opp en lapp hvor det stod noe fint på ett offentlig toalett. Kanskje noen sin dag ble litt bedre av det, hvem vet.

6. Hadde besøk av den fineste lillesøsteren! Det var så utrolig koselig å se henne igjen.

7. Paper Towns av John Green. Det er første gang jeg leser denne boken og den er like fantastisk som alle hans andre bøker, like morsom og hjerteskjærende.

8. Å dra hjem til Norge igjen. Super koselig å være hjemme igjen, elsker Kristiansand.

9. Å kjøpe nye sko. Jeg kjøpte nye Converse for noen uker siden og jeg eeeeelsker dem.

10. Å kunne gå med skjerf og votter. Jeg elsker skjerf og votter.

11. Å drikke Chai Latte. Høsten er tiden for Chai Latte og det er deilig. Det smaker som høst og jul i en kopp.

12. Å lukke ned ett dokument når du har skrevet ferdig en oppgave. Det er en av de beste følelsene å vite at man er ferdig og har gjort så godt man kan.

13. Å planlegge en fremtidig reise. Den 24. Oktober tar jeg turen hjem til gode gamle Noreg for å besøke Bergen (og Kristina) for først gang. Jeg gleder meg som en liten unge.

14. Å skrive kreative tekster. Jeg føler meg inspirert for tiden, inspirert av det kalde været, te og godt selskap.

1 comment:

  1. Hei Vennen!
    Håper du får en fin dag
    !Da er du snart klar for Bergen
    .Kos deg masse!Klem Mamma:)

    ReplyDelete

Sharing is Caring ♥